Contact

Advies nodig? Wij zijn er voor u!

Bij ons staat u op de eerste plaats. Onze overstapcoaches beantwoorden graag uw vragen. Hoe kunnen wij u van dienst zijn?


Bel 06-13 59 44 33

Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00.


Mail ons

U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.
Mail naar: goedkoper@scenner.nl


Bel mij

Laat ons weten wanneer u het beste uitkomst, dan bellen wij u terug.

Thuiswinkel Waarborg

FENOR Energie

Informatie FENOR Energie

Door de liberalisering en de overnamegolf zijn er bijna geen regionale energiebedrijven meer. FENOR wil hier verandering in brengen en probeert met mond-tot-mond reclame en sportsponsoring klanten te trekken.

Het Friese bedrijf ziet niets in agressieve marketingcampagnes en doet hier dan ook niks mee. Ze proberen wel te concurreren met de grote leveranciers. 

FENOR probeert erg persoonlijk te zijn met al haar klanten. Ze vinden klanttevredenheid erg belangrijk. 

Zonnepanelen bij FENOR Energie.

-Enkele meter:
Als u meer verbruikt (bijv. 1800kwh) dan u opwekt (bijv. 700kwh) wordt eerst de opgewekte stroom op uw jaarlijkse stroomverbruik in mindering gebracht.
U betaalt dus bij dit voorbeeld voor 1100kwh aan stroom (1800-700).

-Dubbele meter:
De stroom die u opwekt in de daluren wordt in mindering gebracht op het jaarlijks verbruik in de daluren en hetzelfde geldt voor de stroom die is opgewekt in de uren waarvoor het normale tarief geldt.
Meer uitleg over piek- en daluren

Als u jaarlijks meer opwekt dan u verbruikt levert u stroom terug aan de leverancier en ontvangt u voor elke kwh een terugleververgoeding.

Voor meer info: https://www.fenor.nl/begrippen-en-toelichting.pdf
Update: 6 september 2018
 

Overstappen naar FENOR Energie.

Nieuwe klanten die een contract hebben met een resterende looptijd van maximaal 90 dagen stappen altijd over na het einde van het huidige contract. Hierdoor wordt een opzegboete of het mislopen van een welkomstkorting voorkomen. Klanten die een contract hebben met een resterende looptijd langer dan 90 dagen worden direct overgezet. Een eventuele opzegboete en/of misgelopen welkomstkorting worden niet vergoed.

Contactgegevens

Postbus 325
8440 AH
Heerenveen
085 - 773 31 20

Bel mij terug

Wij helpen u graag verder. Heeft u nog vragen over tarieven of overstappen? Laat het ons gewoon even weten! We bellen u terug op het moment dat het u uitkomt. Of mail uw vraag naar goedkoper@scenner.nl

Maandelijkse kosten. Goedkoper.

Wij vergelijken aanbiedingen van zoveel mogelijk verkopers, zodat u makkelijk de goedkoopste aanbieding krijgt.

Meld u gratis en vrijblijvend aan en wij informeren u over de goedkoopste aanbiedingen.

- Of vul hieronder een e-mailadres in -

We beloven dat we u geen spam sturen. Wij mailen u maximaal 1x per week met een scherpe aanbieding. Bekijk onze privacy statement

Onze klantenservice