Contact

Advies nodig? Wij zijn er voor u!

Bij ons staat u op de eerste plaats. Onze overstapcoaches beantwoorden graag uw vragen. Hoe kunnen wij u van dienst zijn?


Bel 06-13 59 44 33

Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00.


Mail ons

U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.
Mail naar: goedkoper@scenner.nl


Bel mij

Laat ons weten wanneer u het beste uitkomst, dan bellen wij u terug.

Thuiswinkel Waarborg

Robin Energie

Informatie Robin Energie

Robin Energie is een energieleverancier die zich probeert te onderscheiden van andere energieleveranciers door zich te focussen op transparantie en eerlijkheid. Zij vinden dat de klant alles mag weten en nooit te veel voor energie hoeft te betalen. Ze werkten eerst samen met Anode, maar sinds eind 2012 zijn zelf begonnen met het leveren van energie. Ze willen naar eigen zeggen een einde maken aan onredelijke winstmarges en ondoorzichtige prijzen.

Robin Energie claimt transparant, eerlijk, duurzaam en betrokken te zijn. De klanten mogen alles van Robin Energie weten, zoals de jaarcijfers en wat zij allemaal in projecten investeren. Ook laten zij graag zien wat zij voor een advertentie betalen. Samen met de klanten willen zij zorgen voor een betere toekomst. Dit doen zij door het Groen- en Goedfonds.

Je kan hiervoor kiezen als je klant wordt bij Robin Energie. Je krijgt dan nog steeds grijze stroom, maar je betaalt een extra bijdrage. Deze bijdrage wordt vervolgens in een project gestopt. Het Groenfonds zorgt er voor dat de CO2-uitstoot wordt geneutraliseerd. Het Goedfonds is een fonds voor het goede doel. Bij Robin Energie betaal je over de inkoopprijs geen marge. Ze claimen alleen winst te maken uit het vastrecht die ze maken. Hiermee kunnen ze naar eigen zeggen goed rondkomen.

Zonnepanelen bij Robin Energie.

-Enkele meter:
Als u meer verbruikt (bijv. 1800kwh) dan u opwekt (bijv. 700kwh) wordt eerst de opgewekte stroom op uw jaarlijkse stroomverbruik in mindering gebracht.
U betaalt dus bij dit voorbeeld voor 1100kwh aan stroom (1800-700).

-Dubbele meter:
De stroom die u opwekt in de daluren wordt in mindering gebracht op het jaarlijks verbruik in de daluren en hetzelfde geldt voor de stroom die is opgewekt in de uren waarvoor het normale tarief geldt.
Meer uitleg over piek- en daluren

Als u jaarlijks meer opwekt dan u verbruikt levert u stroom terug aan de leverancier en ontvangt u voor elke kwh een terugleververgoeding.

Voor meer info: https://robinenergie.nl/bestand/tarieven
Update: 6 september 2018
 

Overstappen naar Robin Energie.

Nieuwe klanten die een contract hebben met een resterende looptijd van maximaal 90 dagen stappen altijd over na het einde van het huidige contract. Hierdoor wordt een opzegboete of het mislopen van een welkomstkorting voorkomen. Klanten die een contract hebben met een resterende looptijd langer dan 90 dagen worden direct overgezet. Een eventuele opzegboete en/of misgelopen welkomstkorting worden niet vergoed.

Contactgegevens

Standaardruiter 7
3905 PT
Veenendaal
0318 - 754 862

Bel mij terug

Wij helpen u graag verder. Heeft u nog vragen over tarieven of overstappen? Laat het ons gewoon even weten! We bellen u terug op het moment dat het u uitkomt. Of mail uw vraag naar goedkoper@scenner.nl

Maandelijkse kosten. Goedkoper.

Wij vergelijken aanbiedingen van zoveel mogelijk verkopers, zodat u makkelijk de goedkoopste aanbieding krijgt.

Meld u gratis en vrijblijvend aan en wij informeren u over de goedkoopste aanbiedingen.

- Of vul hieronder een e-mailadres in -

We beloven dat we u geen spam sturen. Wij mailen u maximaal 1x per week met een scherpe aanbieding. Bekijk onze privacy statement

Onze klantenservice